سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 14
کل بازدید : 17071
کل یادداشتها ها : 22
خبر مایه


< 1 2

بازی جدید و ترسناک Zombie Buster

 

منبع : www.AsanMob.com


بازی بسیار زیبا و جذاب Zombie Buster یکی از جدیدترین و ترسناک ترین بازی های موبایل می باشد که به تازگی در سایز 240x320 ارائه شده است. این بازی دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده بوده و از گرافیک خوبی نیز برخوردار است و به صورت جاوا میباشد و بر روی تمامی گوشی های موبایل قابل اجرا میباشد.

 این بازی بر روی تمامی گوشی های موبایل قابل اجرا میباشد.

 دانلود - 318 کیلوبایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asanmob.com
 لینک منبع


  

دانلود نسخه ای متفاوت از فتوشاپ با ابزارهای متعدد کمکی فتوشاپ کاران Adobe Photoshop Elements v9.0

 

http://dl3.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/8-10/elements-9-vd.jpg

 

Photoshop Elements نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های گرافیکی سه بعدی از سری نرم افزارهای photoshop می باشد که برای کاربران خود ویژگی های منحصر به فردی را به ارمغان می آورد. تمرکز این نرم افزار بر روی عکس های اسکن شده و گرفته شده با دوربین های دیجیتالی می باشد که می توان هرگونه تغییری را به راحتی بر روی آن ها اعمال نمود.

در این نسخه دسترسی به ابزارها آسان تر شده به طوری که افراد مبتدی نیز قادرند تا به راحتی از ابزارهای مختلف برای ایجاد تغییرات استفاده کرده و دیگر همانند نسخه های دیگر که نیاز به یادگیری کامل ابزارها دارند نمی باشد.

 

برخی امکانات و ویژگی های بارز این نرم افزار:

1-به راحتی می توانید عکس های مورد علاقه خود را با استایل جدیدی تنظیم کنید.

2-می توانید عکس های خود را به صورت حرفه ای تعمیر یا روتوش کنید.

3-به چند کلیک می توانید عکس یا ویدئو های خود را در فیس بوک به اشتراک بذارید.

4-می توانید با دسترسی آسان به هرگونه ویرایش عکس ،دید تازه به روح عکس ببخشید.

5-می توانید یک چشم انداز فوق العاده در عکس ایجاد کنید.

6-می توانید افکت های خیره کننده ای در روی عکس ایجاد کنید.

و .....

حجم:2.7 گیگابایت

 

  دانلود نرم افزار:

 

دانلود با لینک مستقیم:  بخش اول- بخش دوم- بخش سوم-بخش چهارم-بخش پنجم

  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com

 

 

دانلود ابزاری قدرتمند برای تهیه فایل های پشتیبان با Acronis True Image Home 2011 14.0.0 Build 5519 Final

 

http://dl3.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/8-10/Acronis-True-Image-Home.jpg

 

این نسخه یعنی  5519- 14.0.0 -2011 جدیدترین نسخه این نرم افزار همراه با سریال نامبر معتبر می باشد که تا به امروز ارائه شده است.

امروزه بهترین روش برای حفظ و نگهداری اطلاعات ، انتقال آن ها بر روی دیسک ها و یا تهیه نسخه های پشتیبان می باشد که به وسیله آنها کاربران قادر خواهند بود تا در مواقع ضروری از آن ها استفاده نمایند. برای تهیه این فایل ها نرم افزارهای مختلفی را می توان یافت که هر یک از آن ها توسط شرکت های نرم افزاری مختلف ساخته شده اند و برای هریک ویژگی خاصی را نیز می توان یافت. بازار رقابتی در صنعت ساخت نرم افزارها موجب شده است تا کاربران امروزه از نرم افزارهای مختلف و متنوعی در زمینه های مختلف برخوردار شوند. این موضوع نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد.
True Image Home 2011 نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت و تهیه فایل های پشتیبان از از اطلاعات مختلف خود می باشند . در این نرم افزار کاربران از اختیارات و امکانات متنوعی در این زمینه برخوردار می باشند که به آن ها ویژگی های متعددی را می دهد. به کمک این نرم افزار و تهیه فایل های پشتیبان دیگر نباید نگران از دست دادن اطلاعات خود باشید. این نرم افزار محصولی از شرکت نرم افزاری Acronis Software می باشد.

برخی از ویژگی های موجود در نرم افزار:
- تهیه فایل پشتیبان با سرعت بالا و قابلیت بازگردانی سریع
- سازگاری کامل با ویندوز 7 به همراه رابط کاربری گرافیکی جدید
- دارای ابزار حفاظتی از اطلاعات
- توانایی تهیه پشتیبان از دیسک
- دارای ابزار encryption
و ... .

 

حجم:179مگابایت

 

  دانلود نرم افزار:دانلود با لینک مستقیم


  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com

 

  

دانلود بازی مدال افتخار Medal of Honor 2010 با لینک مستقیم + کرک

 

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-21/medal_of_honor_2010_pc.jpg

(بخش ویژه وطن دانلود)


سرانجام پس از سالها انتظار، سری جدید بازی فوق العاده زیبای "مدال افتخار" و رقیب دیرینه سری بازی های محبوب "ندای وظیفه" این بار در حال و هوای جنگ های مدرن برای علاقمندان این سبک بازی های منتشر گردید!


کرک نهایی و سالم بازی بدون نیاز به غیر فعال کردن آنتی ویروس و ???% سالم می باشد.


کرک جدید و بدون مشکل جانبی اضافه شد.برای اولین بار در ایران


Medal of Honor جدیدترین سری از بازی های شخص اول شلیک کننده سری بیادماندنی "مدال افتخار" است که توسط Danger Close ، استودیوی جدیدی از EA Los Angeles برای بخش تک نفره و استودیوی محبوب و نام آشنای DICE برای بخش چندنفره ، این بار نه در حال و هوای جنگ های جهانی ، بلکه در زمان حال و درباره جنگ درحال وقوع در افغانستان وبا بهره گیری از بهترین و پیشرفته ترین فناوری های روز صنعت بازی سازی دنیا ساخته شده است و تاریخ رسمی انتشار آن برروی پلتفرم های Microsoft Windows, PlayStation 3 و Xbox 360روز ?? اکتبر ???? توسط کمپانی EA Games مقرر گردیده است. بخش بازی تک نفره بازی از موتور کاملا تغییر یافته Unreal Engine 3 و بخش مولتی پلیر آن نیز از موتور Frostbite استفاده می نماید، و گیم پلی بازی بگونه ای طراحی شده است که تا آنجا که ممکن است واقع گرایانه باشد و برای این منظور کمپانی EA چندین مشاور نظامی از ارتش ایالات متحده استخدام نموده است ! ماموریت های داخلی بازی نیز انتظار می رود برگرفته از موارد مشابه زندگی واقعی مانند حمله ناگهانی به مخفیگاه های تروریست ها، عملیات های نجات گروگان ها و ماموریت های مخفی باشد، همچنین این بخش شامل وسایل نقلیه قابل رانندگی مانند هلی کوپترها، جیپ ها و موتورسیکلت های چهار چرخ می شود که هیجان بازی را دوچندان خواهد نمود.

در بازی شما تحت فرمان مستقیم National Command Authority، موجودیتی تقریبا ناشناخته تشکیل شده از جنگجویان دست چین شده ای که تنها زمانی فراخوانی می شوند که ماموریت مورد نظر به هیچ وجه نبایستی به شکست انجامد! آنها Tier 1 Operators نامیده می شوند. بیش از ? میلیون سرباز ، ملوان ، خلبان و تفنگدار نیروی دریایی لباس فرم ارتش را برتن می کنند، از این تعداد ?? هزار تن بصورت مستقیم تحت کنترل مستقیم "فرماندهی عملیات های ویژه " قرار می گیرند، نیروهای Tier 1 نیزبهترین ها ازبین این تعداد می باشند که در شرایطی فراتر و بسیار مشکل تر از آنچه نیروهای ویژه تعلیم دیده می توانند عملیات کنند، پا به میدان می گذارند، به عبارتی آنها ابزار زنده، بی رقیب و دقیق جنگ می باشند. در سری جدید بازی مدال افتخار نیز بازی کننده در نقش این نیروهای متخصص قرار می گیرند تا با استفاده از مهارتهای منحصربفرد آنها در بی رحم ترین و خصمانه ترین شرایط میدان نبرد شرکت نمایند.

مدال افتخار رقیب اصلی و سرسخت سری بازی های ندای وظیفه می باشد و در این نسخه با روی آوردن به جنگهای مدرن پیش بینی می شود بتواند این بار با گیم پلی و گرافیک فوق العاده از سد حریف دیرینه خود گذشته و عنوان یکی از برترین بازی های ژانر شلیک کننده گردد.


ویژگی های منحصر بفرد بازی Medal of Honor 2010 :
نبرد در جنگ امروزی و شرکت در جنگ در نقش سربازان برگزیده در نبردی سنگین و طاقت فرسا با استفاده از تاکتیک های ضربتی ترکیب شده با نیروهای سنگین و خرد کننده
گرافیک ، صداگذاری ونورپردازی عالی بازی برای نمایش صحنه های بی نظیر اکشن و مهیج نبرد همانند دنیای واقعی
داستان جذاب به همراه مرحله های باورنکردنی و متنوع با نمایش مناطق و چشم اندازهای صعب العبور افغانستان بگونه ای که تجربه این سبک بازی شلیک کننده را تنها می توانید در سری مدال افتخار تجربه نمایید!
نبرد سنگین از دره هلمند گرفته تا ویرانه های کابل، محیط های پوشیده از برف مناطق کوهستانی گرفته تا مناطق وسیع بیابانی و از روستاهای کوچک گرفته تا خیابان های پرپیچ و خم شهری
تجربه جنبه دیگری از جنگ - نیروهای ضربتی هدایت شونده توسط Tier 1 Operators و نیروهای خرد کننده بزرگ ارتش - از دید چهار شخصیت قابل بازی از حرفه ای ترین و زبده ترین افراد ارتش
امکان ملحق شدن به نیروهای Coalition به عنوان سربازی جنگ دیده و سر سخت یا نبرد به عنوان نیروی دشمن در نبردهای ?? به ?? بخش چندنفره بازی
بیش از ? حالت مختلف بازی چندنفره بسیار زیبا و هیجانی که بدون شک از بیادماندنی ترین لحظات شما در این بازی خواهد شد

و...


اطلاعاتی در مورد بازی Medal of Honor 2010 :

شرکت سازنده بازی : استودیوی Danger Close

شرکت منتشرکننده بازی : کمپانی EA Games

تاریخ رسمی انتشار بازی : ?? اکتبر????

ژانر بازی : اکشن اول شخص شلیک کننده

میزان دشواری بازی : متوسط

مدت زمان متوسط برای آشنایی با محیط بازی : حدود نیم ساعت

درجه بندی ESRB برای محدوده بندی سنی بازی : M - مناسب برای تمام افراد و گروه های سنی ?? سال و بالاتر

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-21/Medal-Of-Honor-2010-1-large.jpg

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-21/Medal-Of-Honor-2010-2-large.jpg

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-21/Medal-Of-Honor-2010-3-large.jpg

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-21/Medal-Of-Honor-2010-4-large.jpg

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-21/Medal-Of-Honor-2010-5-large.jpg

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-21/Medal-Of-Honor-2010-6-large.jpg

 

 

حجم:6.72 گیگابایت

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

دانلود با لینک مستقیم:  بخش اول- بخش دوم- بخش سوم-بخش چهارم -بخش پنجم -بخش ششم -بخش هفتم -بخش هشتم -بخش نهم -بخش دهم -بخش یازدهم -بخش دوازدهم
 

- کرک نهایی New Crack که ???% سالم بوده و نیازی به غیر فعال کردن آنتی ویروس خود ندارید به همراه شماره سریال نصب بازی 



  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com


  

تبدیل آسان عکس واقعی به کارتون یا نقاشی با نرم افزار جالب Photo to Cartoon v4.0.3655.33483

Photo to Cartoon v4.0.3655.33483 [www.MihanDownload.com].jpgتمام کسانی که با نرم افزارهای پیشرفته ی ویرایش تصویر همچون فتوشاپ کار کرده اند می دانند که این نرم افزارها دارای قابلیتهای بسیار زیادی هستند. اما گاهی اوقات در میان نرم افزارهای پیچیده ی گرافیکی برنامه های ساده ای هم یافت می شود که قابلیتهای جالبی دارند. به عنوان مثال امروز در میهن دانلود نرم افزار بسیار جالبی را برایتان آماده کرده ایم که قادر است عکس های واقعی شما را به عکس های کارتونی تبدیل کند. نام این نرم افزار Photo to Cartoon می باشد که می تواند به راحتی و با چند کلیک عکس معمولی شما را به عکسی کارتونی تبدیل کند. شما فقط کافیست عکس مورد نظر خود را که در مناظر و یا سایر مناطق گرفته اید را وارد نرم افزار کنید و سپس خود نرم افزار به صورت خودکار ویرایشهای لازم را بر روی آن انجام می دهد و در آخر عکس واقعی شما را به عکسی کارتونی و جالب تبدیل می کند. همچنین اگر شما از کیفیت عکس تبدیل شده به کارتون راضی نبودید می توانید به صورت دستی تنظیمات آن را تغییر داده و توسط موس با کلیک بر روی نقاطی در عکس که نیاز بیشتری به ویرایش دارند کیفیت کارتون را افزایش دهید. علاوه بر قابلیت تبدیل عکس به کارتون، این نرم افزار دارای قابلیت جالب دیگری نیز می باشد و آن هم تبدیل عکسهای واقعی به خطوط سیاه و سفید است. در واقع شما با کمک این قابلیت می توانید عکس مورد نظر خود را تبدیل به نقاشی کنید گویی که عکس را با مداد کشیده باشید. یکی دیگر از امکانات بسیار عالی این نرم افزار که در سایر نرم افزار ها به ندرت یافت می شود داشتن فیلم آموزشی کار با آن است. در واقع شما با مراجعه به قسمت Help نرم افزار و انتخاب گزینه ی Tutorial می توانید فیلم آموزشی کار با نرم افزار را مشاهده کنید که در این فیلم تمام مراحل تبدیل عکس واقعی به عکس کارتونی یا نقاشی آموزش داده شده و مطمئنآ شما با مشاهده ی آن به راحتی می توانید عکسهای واقعی مورد نظرتان را به عکس کارتونی و یا نقاشی تبدیل کنید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- تبدیل آسان عکس های واقعی به عکسهای جالب کارتونی.
- امکان تغییر رنگ قسمتهای مختلف عکس تبدیل شده.
- داشتن فلیم آموزشی کامل کار با نرم افزار.
- تبدیل آسان عکس های واقعی به عکسهای جالب نقاشی.
- امکان تغییر تنظیمات نرم افزار به صورت دستی.
- قابلیت زوم بر روی عکس در محیط نرم افزار.
- امکان تغییر سایز عکس.
- امکان چاپ کارتون بر روی کاغذ توسط پرینتر.
- قابلیت برگرداندن رنگهای حذف شده بر روی عکس.
- داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...


برای رجیستر نرم افزار پس از نصب از پوشه ی Crack فایل درون آن را در مسیر نصب نرم افزار که معمولآ C:\Program Files\Caricature Software\Photo to Cartoon می باشد کپی کرده و سپس آن را اجرا کنید. پس از اجرا در پنجره ی باز شده گزینه ی Yes را انتخاب و سپس بر روی OK کلیک کنید تا نرم افزار رجیستر شود.
دانلود - Download Link
  • حجم: 2.12 مگابایت
  • منبع
  • رمز: www.mihandownload.com

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ