سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 8
کل بازدید : 17041
کل یادداشتها ها : 22
خبر مایه


دانلود بازی PES 2011

http://img.vatandownload.com/img/pes-2001-english.jpg

دانلود بازی پر طرفدار و بی نظیر PES 2011
(بخش ویژه وطن دانلود ) - 100%  تست شده
Pro Evolution Soccer 2011

بعد از مدتها انتظار بالاخره بازی جدید و فوق العاده جذاب Pro Evolution Soccer 2011 به دنیای بازی های رایانه ای عرضه شد که همچون همیشه انتظار یک بازی فوق لعاد ه را از شرکت Konami را میتوان انتظار داشت .

چند سالی است که بازی PES از نظر کیفیت از FIFA جلو زده و طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب کرده است. نسخه 2011 هم آن را به اوج خود رسانده است. از امکانات جدید این نسخه می توان به اجرای حرکات فریبنده، کنترل کامل و 360 درجه و مد جدید تنظیمات استادیوم را نام برد.

از مهمترین ویژگی های نسخه 2011 انداختن پاس های انتخابی برای شروع حمله میباشد که این نوع پاس ها را سری بازی های فیفا به خوبی داشت ولی در پی ای اس پاس توی عمق زیاد معنا نداشت و اکثراً حریف توپ را میگرفت.

در این نسخه دادن پاس های توی عمق به طوری تنظیم شده که بازیکن میتواند بدون اینکه توپ به حریف برخورد کند توپ را به یار خود برساند و در اصل توپ را از میان پای بازیکن به جلوتر بیندازد و ترتیب یک حمله ی سریع را بدهند.

از دیگر ویژگی های بازی این است که هر بازیکن تکنیکی، علاوه بر اینکه تکنیک مخصوص به خود را که دارد با حرکات ترکیبی زیبا میتواند تکنیک جدیدی را در بازی خلق کند. همچنین روی شوت های از راه دور هم کار شده و بسیار طبیعی تر شده و شباهت های زیادی به بازی فیفا پیدا کرده ، البته خصوصیات بازی خود را هم در کنارش حفظ کرده است.

در این نسخه بیش از 1000 حرکت جدید افزوده شده که شامل تکنیک های جدید و یا دریبل های تازه و ترکیبی ، حرکات شادی پس از گل اختصاصی بازیکنان و حرکات جدید ، شوت های کات دار و چیپ و ... به علاوه خیلی تغییرات بیشتر به بازی افزوده شده و این کار برای این انجام گرفته تا این سری مثل سری 2008 - 2009 - 2010 که شباهت عجیبی به هم داشتند نباشد و به طور کلی تغییر کرده باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی:



Windows XP SP3, Vista SP2, 7

Intel Pentium IV 2.4GHz or equivalent processor

1GB RAM

8GB free hard disk space

4x DVD-ROM Drive

DirectX 9.0c compatible video card. 128MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 6600 or AMD/ATI Radeon x1300 video card)

DirectX 9.0c compatible sound card DirectX 9.0c or higher (included on Disc)

Multiplayer: TCP/IP 192 kbps or higher

Windows compatible keyboard

800 x 600 monitor resolution

 

دانلود فیفا 2011 - FIFA 2011

 

http://up.vatandownload.com/upimages/2010/Sep/29/fifa2011co.jpg

برای اولین بار در ایران ! ....دانلود فیفا 2011 - با لینک مستقیم و بدون محدودیت

(بخش ویژه وطن دانلود ) به همراه لینک خرید پستی


دانلود نسخه کامل بازی FIFA 2011 همانطور که قولشو به عزیزان داده بودیم . سری جدید بازیه جذاب فیفا ???? تغییرات چشم گیری نسبت به نسخه های قبلی و گرافیک داشته که همه را در این نکته که این فوتبال واقعی است یا کامپیوتری گیر می اندازد.

شما برای اولین بار در وب سایت های ایرانی میتوانید این بازی پر طرفدار را رایگان دانلود کرده و امیدواریم مورد پسند واقع شود . کرک این بازی نیز 100 % تست شده است !

این نسخه نوزدهمین ورژن از مجموعه فیفا می باشد که یکی از معروفترین گروه های کرک یعنی Reloaded آن را کرک کرده است. این گروه کیفیت کار بسیار عالی دارد به طوری که در سابقه عظیم کارهای آن هیچ گاه اشتباه و اصلاح رخ نداده است. البته فعالیت زیادی ندارد ولی وقتی کاری را انجام می دهد به معنای واقعی Perfect است.


مشخصات بازی:

تولید کننده: EA Canada
منتشر کننده: EA Sports
طراحان: David Rutter (PS3 and Xbox 360), Ian Jarvis (PC )
روز انتشار: 28 سپتامبر 2010  در آمریکای شمالی
پلتفرم: Microsoft Windows, Mobile Phone, Nintendo DS, PlayStation 2, PlayStation 3, PlayStation Portable, Wii, Xbox 360
مد بازی: تک نفره و چند نفر
گروه سنی مورد استفاده: 3 سال به بالا


ویژگی اصلی فیفا ??، قابلیتی به نام "شخصیت+" یا "+Personality " است. این قابلیت قدرت تشخیص هر بازیکن از دیگری را با استفاده از پایگاه داده‌ای که مهارت هر بازیکن را ارزیابی و درجه بندی می‌کند دارد که شامل ?? ویژگی برای هر بازیکن است. پایگاه داده استفاده شده در "شخصیت+" با همکاری بیش از ???? متخصص از سراسر جهان جمع آوری شده ‌است.

 

مستند برترین های تاریخ فوتبال Footballs Greatest: Zinedine Zidane 2010

 

http://img.vatandownload.com/software/zz/mordad%2089/20.5.89/zzz/zizu1.jpg

مستند برترین های تاریخ فوتبال

 

در این قسمت شاهد مستندی از زندگی‌ حرفه‌ای فوتبالیست بزرگ ،زیندین زیدان هستیم. هافبک خلاق و قدرتمند فرانسوی که موفق به کسب قهرمانی جام جهانی‌ و جام قهرمانی اروپا شده است و تنها یکی‌ از ? فوتبالیستی می‌باشد که ?بار بهترین فوتبالیست سال FiFA  شناخته شده است

اسکرین شات‌های از این مستند را در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید

 

 

http://img.vatandownload.com/software/zz/mordad%2089/20.5.89/zzz/zizu.jpg

حجم:284مگابایت

 

  دانلود نرم افزار:

 

دانلود با لینک مستقیم

 

  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com

 

اگر قصد خرید پستی این محصول را دارید روی لینک زیر کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

یا با تلفن تماس دفتر فروش گروه نرم افزاری وطن دانلود تماس حاصل فرمایید. 44128876-021


  

 بهینه سازی رجیستری Registry Gear v2.0.6.505

 

منبع : www.AsanDownload.com


رجیستری یکی از بخش های اصلی سیستم عامل ویندوز به شمار می رود که علاوه بر نگهداری اطلاعات و داده های مختلف تاثیرات زیادی بر کارآیی و سرعت ویندوز دارد. یکی از دلایلی که پس از گذشت یک مدت سیستم عامل به نظر کندتر می شود افزایش داده ها و اطلاعات ذخیره شده در رجیستری است ؛ اگر بتوان رجیستری را همیشه در حال ایده آل نگه داشت می توان سیستم عامل قدرتمند هم داشت ، با پاکسازی رجیستری بسیاری از اطلاعات اضافی بلااستفاده پاک خواهند شد که تاثیر مثبتی بر افزایش کارآیی ویندوز دارد . به همین منظور نرم افزار Registry Gear که نسل جدیدی از نرم افزارهای بهینه ساز به شمار می رود قادر است تا به افزایش کارآیی سیستم کمک شایانی نماید.
این نرم افزار با اسکن سریع سیستم و پیدا کردن فایل های اضافی قادر است تا با پاکسازی آن ها سیستم عاملی سلامت و بدون هیچ فایل رجیستری اضافی را به کاربر تحویل دهد ؛ اما عملکرد این ابزار به همین جا ختم نخواهد شد زیرا می توان با استفاده از آن فایل های رجیستری که به هردلیلی ناقص و یا خراب شده اند را تعمیر نمود که نقش مهمی در کارآیی سیستم عامل خواهد گذاشت. Registry Gear از محیط ساده ای بهره می برد که به راحتی هم قابل بهره وری خواهد بود .


قابلیت های کلیدی نرم افزار Registry Gear v2.0.6.505 :
- پاکسازی سیستم از فایل های رجیستری اضافی
- افزایش کارآیی سیستم به میزان چشمگیر
- امنیت بالا در نرم افزار و امکان تهیه نسخه پشتیبان به صورت پیش فرض برای بازیابی سیستم عامل
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- اسکن تمامی فایل ها با انواع پسوند ها برای یافتن فایل های اضافی
- قابلیت تعمیر فایل های رجیستری خراب
- سرعت بالا در اسکن
- استفاده از جدیدترین الگوریتم ها برای بهبود کارآیی سیستم
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...



 طریقه فعالسازی : فایل های موجود در پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار جایگزین نمائید.

 قیمت: 24.95 دلار آمریکا
 دانلود -  2.77 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 سایت سازنده
 لینک منبع

 

 

بازیابی اطلاعات از دست رفته با WinMend Data Recovery v1.33

 

منبع : www.AsanDownload.com


نرم افزار WinMend Data Recovery از جمله نرم افزارهای قدرتمندی است که ناشناخته باقی مانده و شاید کاربرانی که از آن به منظور بازیابی اطلاعات از دست رفته به هر نحوی استفاده می کنند حداقل در ایران زیاد نباشد. این نرم افزار بنا نهاده شده بر پایه ویندوز قادر است تا از تمامی سیستم فایل های FAT12/ FAT16/FAT32/NTFS/NTFS5 به طور کامل پشتیبانی نماید. نه تنها به همین موارد ختم نمی شود بلکه نرم افزار مورد بحث قادر است تا علاوه بر پشتیبانی تمامی هارد دیسک ها و پل های ارتباطی آن ها انواع حافظه های قابل حمل ، فلش دیسک ها و ... را به طور کامل پشتیبانی نموده و عمل بازیابی اطلاعات را نیز انجام دهد. با توجه به عملکرد این نرم افزار که از سرعت فوق العاده ای در اسکن و بازیابی برخوردار است ، زمان زیادی لازم نیست تا اطلاعات از دست رفته که ممکن به صورت معمولی پاک شده و یا حتی فرمت شده باشد و در نگاه وسیع تر ممکن به طور کامل پارتیشن تغییر کرده باشد، دوباره بازگردانی شده و از آن استفاده نمود. استفاده از نرم افزار WinMend Data Recovery با توجه به محیط کاربری بسیار ساده است. در این نرم افزار می توان به قسمت های مهمی در بازیابی اطلاعات اشاره نمود که از جمله آن ها، امکان بازیابی فایل هایی که به تازگی پاک شده اند برای دسترسی سریعتر به فایل هاست. این گزینه کمک می کند تا در سریعترین زمان ممکن اطلاعات از دست رفته را به صورت سریع اسکن نمود.گزینه دیگری که بیشتر اهمیت دارد، Full Scan نیز می باشد. همانطور که از نامش هم پیداست می توان به صورت کامل هارد دیسک را به این نرم افزار سپرد و با همین گزینه هرفایل یا اطلاعاتی را که مورد توجه است بازیابی نمود. بعضی ها بر این عقیده هستند که وقتی فرمت برروی بخشی از حافظه ها اعمال می شود احتمال این که اطلاعات از بین برود زیاد است ، در این نرم افزار امکان بازیابی فایل ها حتی اگر فرمت شده باشند هم وجود دارد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که ممکن است به هر دلیلی بخشی از اطلاعات شخصی خود را بازهم به دلایل مختلف از دست رفته می بینید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار ساده را دریافت نموده و تنها با یک آزمایش ساده از نهایت کارآیی های آن برای بازیابی اطلاعات خود بهره ببرید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار WinMend Data Recovery v1.33 :
- سرعت بالا در اسکن حافظه ها برای بازیابی
- سازگاری با تمامی فرمت های موجود
- امکان بازیابی فایل های پاک شده به هر نحوی
- پشتیبانی از سیستم فایل های FAT12/ FAT16/FAT32/NTFS/NTFS5
- سازگاری با تمامی حافظه ها
- امکان بازیابی اطلاعات به صورت سریع و یا به صورت کامل
- محیط کاربری ساده و سادگی در استفاده از نرم افزار
- استفاده از جدیدترین الگوریتم ها در بازیابی فایل های پاک شده
- امکان بازیابی فایل هایی که از روی دیسک فرمت شده اند
- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...



 طریقه فعالسازی : از سریال نامبرهای موجود استفاده کنید.
 قیمت: 9.95 دلار آمریکا
 دانلود -  1.94 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده
 لینک منبع

 

 

رایت آسان و بی دردسر با Magic Burning Studio v11.3.0.188

 

منبع : www.AsanDownload.com


داشتن یک نرم افزار کامل برای مدیریت لوح های فشرده و رایت آن ها به صورت های مختلف همیشه یکی از دغدغه هایی است که بسیاری از کاربران به آن توجه دارند. نرم افزاری که در عین سبکی ، قابلیت های خوبی داشته و بتواند اکثر خواسته های یک کاربر معمولی را برآورده کند ؛ شکی نیست که نرم افزارهای زیادی را می توان پیشنهاد داد ، Magic Burning Studio  نام نرم افزاری بسیار کامل است که در عین حال که حجم مناسبی دارد از قابلیت های مهمی هم بهره می برد. این نرم افزار قدرتمند قادر است تا به شکل های مختلف یک لوح فشرده را رایت کند ، رایت به صورت فیلم به شکلی که برروی انواع پلیرها قابل اجرا باشد با قابلیت پشتیبانی از انواع لوح های فشرده ، توانایی رایت به صورت داده ای و انواع مدل های کپی اطلاعات بخش هایی از امکانات این ابزار را تشکیل می دهد. شاید به اعتقاد بسیاری کاربران Magic Burning Studio به نظر ساده برسد اما تمامی قابلیت های لازم برای برآورده سازی خواسته های یک کاربر را در سطح بالا دارا بوده و می تواند در یک محیط کاربری کاملا جذاب به پاسخ گویی خواسته ها بپردازد. دسترسی آسان به امکانات نرم افزار یکی از عواملی است که باعث خواهد شد علاوه بر افزایش سرعت عملکرد کار با این نرم افزار هم فوق العاده آسان شود. نسخه 11 این نرم افزار که به تازگی ارائه شده است ، قابلیت های متفاوت و البته متعددی دارد . برای آن دسته از کاربرانی که به وقت خود اهمیت می دهند و البته با لوح های فشرده و مدل های مختلف آن زیاد سروکار دارند این نرم افزار را پیشنهاد می دهیم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Magic Burning Studio v11.3.0.188 :
- دسترسی آسان به منوها و بخش های مختلف نرم افزار
- محیط کاربری جذاب
- قابلیت رایت به صورت های مختلف
- امکان پشتیبانی از انواع لوح های فشرده
- قابلیت ساخت و رایت انواع ایمیج ها
- امکان پاک کردن یک لوح فشرده
- قابلیت ساخت یک فیلم دی وی دی همراه با منو
- سازگار با انواع رایتر ها و پل های ارتباطی نظیر IDE یا SATA
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...



 طریقه فعالسازی : از سریال نامبر برای کرک کردن استفاده کنید.
 قیمت: 19.95 دلار آمریکا
 دانلود -  49.05 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده
 لینک منبع

 

 

اسکرین سیور بسیار جالب Fun Aquarium 3D Screensaver v1.0

 

منبع : www.AsanDownload.com


از نمونه اسکرین سیورهایی که سراغ داشتیم ، معمولا زیباترین ها را آکواریوم ها به خود اختصاص می دادند. آکواریوم های زیبایی که با کیفیت و گرافیک فوق العاده طبیعی خود محیط یک آکواریوم طبیعی را به نمایش می کشند ، تقریبا تمامی این آکواریوم ها شبیه به هم و در یک قالب طراحی و به کاربران هدیه می گردند اما نمونه ی جالبی از همین اسکرین سیورها Fun Aquarium 3D Screensaver نام دارد . این محافظ صفحه نمایش همانطور که از نامش هم پیداست یک آکواریوم جالب را که از محیط کاملا سه بعدی بهره می برد به تصویر می کشد. اما دلیل جالب بودن این محافظ صفحه نمایش هم جالب است ، زیرا تا حدود زیادی ماهی ها و به طور کلی تمامی آنچه در این آکواریوم دیده می شوند به صورت کارتون های سه بعدی با گرافیک و کیفیت فوق العاده نیز می باشد.
این محافظ صفحه نمایش که ماهی های متنوع و جالبی را به صورت کاملا شبیه سازی شده در خود گردآوری کرده است ، گیاهان ، کشتی غرق شده در دریا و انواع و اقسام های زیبایی که برای طبیعی جلوه دادن یک اسکرین سیور لازم می باشد در خود جای داده است.
موزیک دلنشین و بسیار موزونی هماهنگ با تصاویر این محافظ صفحه نمایش اجرا می شود که باعث جذاب تر شدن Fun Aquarium 3D Screensaver نیز می شود ؛ سه طرح جالب برای این محافظ صفحه نمایش تعریف شده که نمایشگر سه محیط مختلف از آکواریوم طبیعی است ، یک ساعت دیجیتالی هم همزمان با اجرای محافظ صفحه نمایش اجرا می شود تا کاربر زمان را هم همیشه در اختیار داشته و بتواند زمان بندی لازم برای کارها را انجام دهد.

قابلیت های کلیدی اسکرین سیور Fun Aquarium 3D Screensaver v1.0 :
- محیط کاملا سه بعدی این محافظ صفحه نمایش
- نهایت کیفیت در گرافیک اسکرین سیور
- سرعت مناسب نسبت به کیفیت در اجرا
- نمایش ماهی ها و تمامی آنچه در تصاویر وجود دارد به صورت کاملا شبیه سازی شده
- موزیک مناسب و هماهنگ با تصاویر
- جذابیت اسکرین سیور با توجه به حالت کارتونی بودن آکواریوم
- سه تم زیبا و متفاوت در نمایش تصاویر
- ساعت دیجیتالی نمایش داده شده در کنار اسکرین سیور
- قابلیت اعمال تنظمیات شخصی برروی اسکرین سیور
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...


 نحوه کرک کردن : با اجرای فایل موجود در پوشه کرک در مسیر System32 به دنبال فایل مربوط بوده و اقدام به کرک کردن نمائید.

 قیمت: 19.95 دلار آمریکا
 دانلود -  45.29 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده
 لینک منبع

 

 

طراحی بنرهای تبلیغاتی با نرم افزار Bannershop GIF Animator v5.1.2.0

 

منبع : www.AsanDownload.com


تبلیغات اینترنتی وقتی مفیدتر بوده و بازدهی بیشتری خواهد داشت که به جذاب ترین شکل ممکن طراحی شده باشد ، ضمن این که از حجم مناسبی هم برخوردار باشد چراکه بیش از نیمی از کاربران حتی چندثانیه را برای بازشدن یک تبلیغ کوچک وقت صرف نمی کنند. به همین منظور است که بیشتر طراحان وب و همچنین مدیران برای افزایش کارآیی و بازدید سایت خود معمولا از تصاویر با حجمی کمتر بهره می برند ، البته به این نکته هم توجه دارند که این حجم کم باعث کاهش کیفیت و جذابیت تصاویر تبلیغاتی نشود. فرمت GIF معمولا برای تبلیغاتی که در وب سایت ها رواج دارند می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد ؛ این فرمت هم کیفیت مناسبی در ترکیب بندی رنگ ها دارد و هم این که به تناسب از حجم پائین تری هم بهره می برد ضمن این که با تقریبا تمامی مرورگرها ، سیستم عامل ها و به طور کلی کلیه نرم افزارها سازگاری دارد.
برای طراحی یک بنر تبلیغاتی ساده نیاز نیست از نرم افزارهای آن چنانی استفاده شود و بسیاری نرم افزارهای ساده هم می تواند راه گشا باشد. Bannershop GIF Animator یکی از این نرم افزارهاست که علاوه بر قابلیت های کلی که در اکثر نرم افزارها هم موجود است به ساده ترین شکل ممکن کاربر را در طراحی یک بنرجذاب اما ساده و سبک یاری می دهد. این نرم افزار که از فرمت GIF به طور کامل پشتیبانی می کند قادر است تا به صورت پیشرفته عمل ویرایش را انجام دهد. همچنین قادراست تا با بهینه سازی تصاویر به میزان قابل توجهی در حجم صرفه جویی کند در حالی که به هیچ وجه کاهشی در کیفیت مشاهده نشود ؛ بسیاری از مراحل عملکرد این ابزار به صورت Wizard طراحی شده که همین مورد هم کمک زیادی در آسان بودن کار با نرم افزار خواهد داشت. Bannershop GIF Animator از واسط کاربری بسیار جذابی هم بهره می برد ؛ نکته قابل توجه در مورد این نرم افزار سازگار و هماهنگی خاص با نرم افزارهای قدرتمندی نظیر Corel Draw و Adobe Illustrator است که کار را برای حرفه ای های گرافیک هم آسان می سازد. برای این نرم افزار قابلیت های متفاوتی تعریف شده است که هریک از آن ها به نتیجه کار کمک می کنند ، کار تعریف حرکات و جا به جایی ها در یک انیمیشن GIF به سادگی هرچه تمام تر انجام می شود و به هیچ وجه نیازی به آموزش خاص نخواهد داشت؛ کاربرانی که هم می خواهند از این فرمت بهره ببرند و هم این که اطلاعات زیادی از نحوه کار با این گونه فرمت های و نحوه طراحی آن ها را ندارند Bannershop GIF Animator که نسخه 5 آن به تازگی ارائه شده می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Bannershop GIF Animator v5.1.2.0 :
- سهولت در بهره گیری از نرم افزار
- عدم نیاز به آشنایی در زمینه طراحی و متحرک سازی
- سازگار کامل برای ساخت و ویرایش فرمت GIF
- طراحی انواع بنرها ، دکمه های متحرک ، پس زمینه ها و تصاویر مترحک
- بهینه سازی تصاویر برای کاهش حجم
- سازگاری با فرمت های مختلف تصویری
- قابلیت های لازم برای ویرایش کامل یک تصویر
- تبدیل یک عکس برای استفاده در وب سایت
- سازگار با نرم افزارهایی نظیر Corel Draw و Adobe Illustrator
- امکان ایجاد کدهای HTML به صورت اتوماتیک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...



 طریقه فعالسازی : از کیجن برای بدست آوردن سریال نامبر استفاده نمائید.
 قیمت: 24.95 دلار آمریکا
 دانلود -  1.51 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده
 لینک منبع

 


  

پاکسازی هارد دیسک توسط 3.37 2009 اس بی ماو کلینر 2009 3.37

منبع: www.p30download.com


پس از مدتی کار کردن سیستم کندشده و سرعت آن پایین می آید که این امر دلایل زیادی دارد از جمله این دلایل نصب نرم افزار های مختلف و اثراتی است که این نرم افزار ها در قالب فایل های موقت  جهت اجرا شدن بهتر برجای گذاشته و انباشته شدن سیستم از این دست فایل ها است و یا درست پاک نکردن بازی ها و نرم افزار های نصب شده بروی سیستم که این نیز در سرعت سیستم اثر گذار می باشد. نرم افزارهای بسیاری برای پاک سازی هارددیسک و افزایش سرعت ویندوز به بازار آمده است که از بین آنها می توان به نرم افزار SBMAV Disk Cleaner اشاره کرد.
SBMAV Disk Cleaner نرم افزاری بسیار عالی و کابردی جهت تمیز کردن هارد دیسک با قابلیت اسکن سریع و حذف کردن فایل های غیر ضروری و افزایش سرعت لود شدن سیستم محصول شرکت SBMAV می باشد.
توسط این برنامه شما می توانید فایل ها و پوشه های موقت و دیگر برنامه های کاربردی را شناسایی و حذف نمایید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به جستجو فایل و فولدرهای نامعتبر، حذف نرم افزارها، فعال و غیر فعال نمودن فونت های غیر قابل استفاده، حذف کوکی ها، شناسایی و حذف فایل های دوگانه و ... اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SBMAV Disk Cleaner 2009 3.37:
- توانایی جستجو و پاک کردن فایل و فولدرها
-  قابلیت اسکن سریع
- توانایی حذف کردن فایل های غیر ضروری
- کنترل Startup
- افزایش سرعت لود شدن سیستم
- امکان جستجوی دقیق در اسناد، فایل MP3، تصاویر، ویدئوها، فایل های صوتی و ...
- قابلیت چک کردن و پاک کردن کوکی ها
- قابلیت کنترل و ارسال فایل به سطل آشغال
- قابلیت آنالیز فضای دیسک
- شناسایی و حذف فایل های دوگانه
- پشتیبانی از سیستم عامل 2000/seven/XP/2003/Vista
- و ...

قیمت: 14.99 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 3.70 مگابایت | لینک کمکی
تصاویری از محیط برنامه
سایت سازنده
لینک منبع

 

Cyberlink PowerDirector Ultra 8.00.2013 نرم افزاری قدرتمند جهت ویرایش فیلم

power_director8_p30download.com.jpg

اکثر شرکت های نرم افزاری در پایان هر سال میلادی و یا اوایل سال بعد نسخه ی جدید از ساخته های خود را به بازارهای جهانی عرضه می کنند. شرکت معروف CyberLink که چندین سال است با تولید نرم افزار های مالتی مدیا در میان کاربران محبوبیت خاصی را پیدا کرده است.
PowerDirector نرم افزاری بسیار کامل که از ابزار های ویرایش فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای، توام با امکاناتی وی‍ژه را خواهد داد. این نرم افزار نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از موارد به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد.
این ابزار مانند یک واسط عمل می کند به این معنی که کاربران فیلم ها را از انواع دوربین های دیجیتالی و فیلم برداری کپچر کرده، مورد ویرایش قرار می دهند و با کیفیتی فوق العاده بالا ذخیره و یا بر روی انواع لوح های فشرده رایت می کنند. اما نکته ی مهم این ابزار در ویرایش خلاصه می شود، چرا که بدون هیچ گونه آموزشی، کاربران قادر خواهند بود فیلم ها را به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با سلیقه خود ویرایش کنند.
نکته ی بسیار مهمی که در این ابزار نهفته شده است و اکثر کاربران حرفه ای ویرایش فیلم ها، به آن توجه ویژه ای دارند سرعت در رندر کردن فیلم ها می باشد. CyberLink PowerDirector سازگاری مثال زدنی با NVIDIA CUDA  داشته و سرعتی فوق العاده بالا را در ذخیره یا رندر کردن به کاربرانش ارائه می دهد. این امر هم با تکنولوژی بسیار جدید NVIDIA حاصل شده است.
اما کاربران به نکات دیگری هم توجه می کنند. این که چه کیفیتی را این نرم افزار ارائه می دهد؟ در جواب باید این گونه بیان کرد که بهترین کیفیت ممکن تا به امروز Blu-rey می باشد که از سوی این ابزار به صورت کامل پشتیبانی می شود. در مورد صدای خروجی هم پشتیبانی از صدای دالبی دیجیتال از خصوصیات CyberLink PowerDirector به شمار می رود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cyberlink PowerDirector Ultra 8.00.2013:
- قابلیت Capture کردن از انواع دستگاه های قابل حمل و انواع دوربین فیلم برداری
- خروجی گرفتن از Capture ها با بهترین کیفیت ممکن نظیر AVCHD ،MPEG-2 HD ،WMV-HD
- افکت های متعدد و بسیار زیبا
- ساخت منوهای فوق العاده حرفه ای اما بسیار ساده برای ویدئو دی وی دی
- پشتیبانی از صدای بسیار با کیفیت دالبی دیجیتال
- استفاده آسان از نرم فزار و بدون هیچ گونه آموزش
- محیط کاری حرفه ای و بسیار جذاب
- سرعت بسیار بالا در رندر کردن فیلم ها
- ساخت اسلاید شو هایی حرفه ای و بسیار زیبا به سادگی چندین کلیک کردن
- توانایی برقراری ارتباط با سایت Flickr که پایگاهی برای آپلود تصاویر می باشد
- قابلیت دانلود نمودن افکت های جدید از سایت شرکت سازنده
- پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی، تصویر و فیلم ها
- Wiazard برای ساده شدن و سرعت در عملکرد بسیاری از کارها
- پشتیبانی از با کیفیت ترین فرمت ها نظیر AVCHD ،MPEG-2 HD ،WMV-HD
- پشتیبانی کامل از Blu-rey که کیفیت واقعاً بی نظیری را با خود به همراه دارد
- قابلیت ویرایش حرفه ای صداها
- افکت هایی متعدد برای ویرایش صدا ها
- برد رنگ ها برای انتخاب سریع رنگ دلخواه
- قابلیت ساخت افکت هایی برای ابزارهای دیگر شرکت CyberLink
- قابلیت بیرون کشیدن صداهای موجود در داخل فیلم ها
- قابلیت رایت بر روی انواع لوح های فشرده
- قابلیت تبدیل زیرنویس فیلم ها از فرمت TXT به فرمت SRT
- پشتیبانی از ویندوز 7
- و ...
 قیمت: 99 دلار
پسورد: www.p30download.com
سرور دانلود مستقیم
دانلود - 232 مگابایت بخش اول | دوم
سرور دانلود رپیدشیر
دانلود - 232 مگابایت بخش دوم | دوم
سایت سازنده
لینک منبع
 
 
بسته رابط زبان Windows Vista (فارسی)

 

winvistafarsi_p30download.com.jpg

بسته رابط زبان (Windows Vista LIP) برای Windows Vista نسخه ای است با ترجمه بخش هایی از Windows که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. پس از نصب LIP، متن های موجود در برنامه های جادویی تنظیم، کادرهای گفتگو، منوها، عناوین راهنمایی و پشتیبانی و سایر موارد موجود در رابط کاربر به زبان LIP نمایش داده می شوند. متنی که ترجمه نشده است به زبان اصلی Windows Vista نمایش داده می شود. بعنوان مثال اگر یک نسخه اسپانیایی Windows Vista خریده اید و یک LIP کاتالان نصب کرده اید، بعضی از متن ها به زبان اسپانیایی باقی خواهد ماند. بیش از یک LIP را می توانید نصب کنید بنابراین هر کاربر رایانه این امکان را دارد که رابط کاربر را به زبان دلخواه خود نمایش دهد. به نوعی میتوان گفت که فارسی ساز ویندوز ویستا میباشد.
کاربران Windows Vista باید از تایید اعتبار اصلی مایکروسافت برخوردار باشند تا بتوانند به ویژگی های اصلی محصول و به روزآوری های غیر امنیتی و پشتیبانی محصول از مایکروسافت دسترسی داشته باشند.
 
 
تجربه ویندوز 7 با Seven Transformation Pack 3

 

Seven_Transformation_p30download.com.jpg
اگر به محیط زیبای ویندوز 7 دلبسته اید اما وقت لازم برای عوض کردن سیستم عامل به 7 ندارید یا به هر دلیل دیگری نمی توانید از این محیط زیبا استفاده کنید می توانید با نصب این نرم افزار از محیط سیستم عامل 7 بر روی XP نهایت لذت را ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Seven Transformation Pack 3:
- تغییر بوت اسکرین
- شیشه ای شدن و شفاف شدن کامل استارت منو و تسکبار
- استایل کاملا شفاف و شیشه ای ویندوز 7
- تغییر استارت منو ویندوز 7
- تغییر صفحه خوش آمد ویندوز
- تغییر محیط Explorer یا My computer
- ساید بار ویندوز 7
- والپیپر های ویندوز 7
- و ...

قابلیت های جدید نرم افزار Seven Transformation Pack 3:
- سازگار تر شدن نرم افزار ها
- سایدبار جید تر و اختصاصی ویندوز 7
- رفع مشکلات امنیتی
- رفع مشکل پاک کردن Seven Transformation Pack 3
- رفع مشکل اجرا شدن تسکبار
- و ....

قیمت: رایگان!
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 22.9 مگابایت | لینک کمکی
سایت سازنده
لینک منبع

 

 

FreeRapid 0.82 - دانلود آسان از سرویس های file-sharing


 

FreeRapid_p30download.com.jpgاگر اهل گشت و گذار در سایت های دانلود باشید حتما بارها به لینک هایی از سرویس های file-sharing مانند rapidshare برخوردید. به دو روش از این سایت ها می توان دانلود کرد: دانلود رایگان و دانلود با پرداخت هزینه اشتراک. دانلود رایگان محدودیت دارد و شامل مراحلی می باشد که دانلود از این سایت ها را سخت و وفت گیر می کند.
ّFreeRapid یک برنامه دانلود ساده جاوا می باشد که دانلود از rapidshare و دیگر سرویس های file-shareing را ساپورت می کند. با یک کپی پیست ساده لینک ها را از مرورگر به این برنامه وارد کنید. FreeRapid تمام مراحل دانلود را به راحتی انجام می دهد. دیگر نیازی به انتظار کشیدن برای دریافت لینک دانلود نیست!.

ویژگی های برنامه:
- پشتیبانی بیش از 100 سرویس file-sharing
- پشتیبانی برای دانلود همزمان از چند سرویس
- دانلود با استفاده از پروکسی لیست
- نظارت هوشمند بر کلیپ بورد
- چک کردن اتوماتیک وجود فایل در سرور
- خاموش کردن خودکار سیستم
- بروزرسانی پلاگین ها
- تشخیص خودکار کدهای کپچا
- قابلیت کارکرد روی ویندوز، لینوکس و مک
- راحتی کارکرد
- چند زبانه بودن برنامه ( شامل زبان فارسی )

توجه:
- این برنامه برای اجرا شدن نیازی به نصب ندارد.
- برای کارکرد این برنامه باید Java Runtime Environment  نصب باشد.

قیمت: رایگان!
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 5.4 مگابایت | لینک کمکی
دانلود جاوا - 13.8 مگابایت
لیست پلاگین ها
سایت سازنده
لینک منبع

 

 

دانلود راحت انواع فایل ها با Internet Download Manager 5.17 build 5


 


منبع: www.p30download.com


نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از 200.000 کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت میباشد. IDM سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید.

قابلیت های کلیدی 
نرم افزار Internet Download Manager 5.17 build 5:
- نصب سریع و آسان نرم افزار 
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer, AOL, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایل ها
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista  
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- و ...

راهنما:
- چنانچه از این نرم افزار به زبانی غیر از انگلیسی مانند فارسی می خواهید استفاده کنید
فایل های زبان را پس از دریافت به صورت پیش فرض در مسیر
C:\Program Files\Internet Download Manager\Languages\
می بایستی کپی کنید.

- برای این نرم افزار کرک های زیادی ساخته شده، که اکثر آنها دارای مشکلاتی هستند. اما کرکی که در اینجا فرار داده شده 100% بدون مشکل می باشد و می توانید به طور نامحدود از این نرم افزار استفاده کنید.


قیمت: 24.95 دلار امریکا
پسورد: www.p30download.com
دانلود - 2.8 مگابایت | لینک کمکی
دانلود فایل زبان های مختلف این نرم افزار
سایت سازنده
لینک منبع

 

 

Download Accelerator Plus 9.2.0.5 Final قویترین نرم افزار مدیریت دانلود

 

image.jpg
Download Accelerator Plus پرطرفدارترین نرم افزار در شاخه مدیریت دانلود ها است. بالا بردن سرعت دانلود تا 300%، قابلیت استفاده آسان از آن(در عین حرفه ای بودن)، امنیت بالا و تنظیمات بسیار زیاد که استفاده سریعتر و راحتت تر را از آن ممکن میکند، همه امکاناتی هستند که این محصول را از رقیبان خود متمایز میکند.
این نرم افزار با جستجو در بین سایت های مشابه (Mirror) پرسرعت ترین سایت را برای استفاده بهینه از Dial-up یا اتصالات با پهنای باند بالا پیدا می کند.
بالا بردن سرعت دانلود شما با دریافت از چند connection و قابلیت ادامه دادن (pause) که شما را قادر به ادامه دانلود در هنگام قطعی اینترنت یا سرور میکند ، جستجو برای بهترین سرور (mirror)  تنها چند مورد از امکانات این برنامه قدرتمند است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus 9.2.0.5 Final:
- سازگار با تمام مرورگرها Netscape, Internet Explorer, and Opera, Mozilla/Firefox
- یک toolbar  به اینترنت اکسپلورر شما اضافه میکند که به راحتی میتوانید تمام لینکهای دانلود در آن صفحه را با یک کلیک به لیست دانلود خود اضافه کنید
- امکان مشاهده محتویات فایلهای فشرده شده (ZIP) در هنگام دانلود
- بهینه سازی شده برای هرگونه سرویس اینترنتی dial-up , ADSL, Cable, T1
- قابلیت متوقف کردن یا ادامه دادن دانلود ها در زمان مشخص به لیست ترتیبی
- قطع ارتباط از اینترنت یا خاموش کردن کامپیوتر شما بعد از اتمام دانلود
- قابلیت استفاده از پر  و  کسی  در دانلود
- تنظیمات بسیار زیاد برای شخصی و زیبا تر کردن محیط نرم افزار
- چک کردن فایل ها از نظر ویروس با ZoneAlarm
- پشتیبانی از ویستا
- دارای یک قسمت مخصوص دانلود ftp  برای دانلود
- دارای قابلیت tab و دسته بندی دانلود ها در یک پنجره



راهنما:
بعد از نصب نرم افزار آنرا کامل بسته(نوار ابزار فراموش نشود) و کرک را در پوشه نرم افزار کپی کنید.

قیمت: 29.95 دلار آمریکا
پسورد: www.p30download.com
 دانلود - 10 مگابایت | لینک کمکی
سایت سازنده
لینک منبع

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ